Problem okazał sie ... ehh nie było zadnego problemu, zaczeła ,,pipczec,, i troche przypadkowo sciszyłem radio a dzwiek sciszył sie razem z nim ... to radio zaczeło wariowac a nie auto ... a juz sie bałem ze to kolejna usterka których juz sporo mialem ;/
Nadciąga wyczekiwany Jaguar XF
Zwiń
X
-
Nadciąga wyczekiwany Jaguar XF
Firma JLR Polska podała dane specyfikacyjne, jakie obowiązywać będą na wyczekiwany z wielkim zainteresowaniem model XF, opracowany jako następca dla Jaguara S-Type. Nowość brytyjskiej marki jest do kupienia w cenie od 220 000 do 370 000 zł.
Według nieoficjalnych źródeł, polscy klienci złożyli na Jaguara XF już kilkadziesiąt zamówień. Samochód będzie dostępny w sprzedaży poczynając od kwietnia przyszłego roku, jednak na oficjalnej stronie internetowej marki można od ponad miesiąca wstępnie zamówić ten wyczekiwany niecierpliwie model. [...]
Każdy model XF posiada elektronicznie sterowaną skrzynię biegów, z wiodącym w klasie, opracowanym przez firmę Jaguar trybem sekwencyjnym, której popularność odzwierciedlają opinie nabywców sportowego XK. Tę skrzynię zastosowano w sedanie po raz pierwszy. Elektroniczne sterowanie zastępuje sterowanie mechaniczne, zapewniając XF natychmiastową i bardzo płynną zmianę przełożeń - szybszą nawet niż oferowana przez uznaną skrzynię z modelu XK.
Tryb sekwencyjny Jaguar Sequential Shift pozwala kierowcy na manualną zmianę biegów jednym naciśnięciem przycisku na kierownicy. Ponadto istnieją liczne tryby skrzyni biegów Jaguar Drive Control, w tym tryb dynamiczny i zimowy, które współdziałają z położeniem przepustnicy, progami działania Dynamicznego Układu Stabilizującego i odmiennej strategii działania, zgodnie z życzeniami kierowcy i warunkami jazdy.
Ale najbardziej ekscytującym elementem systemu sterowanie przeniesieniem napędu jest całkowicie nowy interfejs sterujący - JaguarDrive Selector. Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie w przemyśle motoryzacyjnym, wykorzystujące obrotowy interfejs zapewniający precyzję, intuicyjność sterowania i małe rozmiary umożliwiające maksymalne wykorzystanie przestrzeni we wnętrzu na schowki.
Kolejne innowacyjne funkcje mogą być przyjemną niespodzianką. Wyloty klimatyzacji są ukryte w desce rozdzielczej do chwili włączenia zapłonu, kiedy to obracają się elegancko do pozycji otwartej. Kolejna nowa technologia - JaguarSense - umożliwia dotykowe lub zbliżeniowe sterowanie lampkami w konsoli sufitowej i otwieranie schowka w desce rozdzielczej.
Każda wersja wyposażenia audio posiada co najmniej osiem głośników, a najwyższy model systemu audio dostępny w najbardziej topowych modelach samochodu zaprojektowany został we współpracy ze specjalistami od dźwięku, firmą Bowers & Wilkins. Radio umożliwia odbiór stacji cyfrowych (DAB). Dostępna jest łączność w technologii Bluetooth, istnieje opcja podłączenia odtwarzaczy iPod oraz MP3 z pełnym sterowaniem za pośrednictwem ekranu dotykowego, a w każdym modelu samochodu znajduje się gniazdo do podłączenia innych przenośnych urządzeń audio.
Inne dostępne funkcje obejmują system Jaguar Voice do sterowania głosowego systemem audio i telefonem, system monitorujący martwe pola lusterek wstecznych, przedni i tylny system wspomagający parkowanie z kamerą, inteligentny tempomat, automatyczny limiter prędkości, system monitorowania ciśnienia w oponach czy elektroniczny hamulec parkingowy.
[źródło: samar link]
O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
"Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"
Uniden Pro 510XL+Hustler IC100
-
-
jest na czym oko zawiesić Chociaż ta siatka na grillu trochę mi nie pasuje :wink:...nie ma to jak Octavia :drive:
>>> STOP PIJANYM KIEROWCOM!!! <<<
Komentarz
-
-
a w TG juz nim jezdzili :roll: echhhhTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez c0nn3ctehh można tylko sobie pomarzyc... ej a gdzie jest skrzynia biegów ? na pilota ? :hmm :heheTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lolek82Zamieszczone przez MisiekWAWto duze pokretlo to sterowanie skrzyniaTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
bo ja wiem :roll: imho to wreszcie cos nowego, a s-type ktorego zastepuje byl naprawde koszmarny :?
May stwierdził, że Jaguar wreszcie miał jaja, zeby zamiast robić coś udającego starocia i nawiazujacego na sile gdzies w przeszlosc zrobic cos nowoczesnego i przystajacego do obecnych czasow :szeroki_usmiech i cos w tym jest 8)Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PurchawaNa pierwszy rzut oka, mozna pomyslec, ze zrobili juz lifting nowego Mondeo.
Jakis, taki niejaguarowy...BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
CR-V 2,2 i-ctdi
Perfectservice by Dobrygrześwawa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWMay stwierdził, że Jaguar wreszcie miał jaja, zeby zamiast robić coś udającego starocia i nawiazujacego na sile gdzies w przeszlosc zrobic cos nowoczesnego i przystajacego do obecnych czasow :szeroki_usmiech i cos w tym jest 8)
Pozdro!
Bartekbyła mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dioraloppochwale się troszkę, że brałem udział w projektowaniu i teraz w produkcji przełącznika do kolumny kierownicy nowego modelu XF :wink:
Rozumiem, ze chodzi o sterowanie elektryczne położeniem kolumny, tak?
Zamieszczone przez BaPitEeee. Dla mnie to wygląda jak jakaś koreańska kupa, lub chińska imitacja mondeo po lifcie. Jaguar kojarzy mi się z szykiem i klasyką. A ten nowy model nawiązuje szykiem co najwyżej do Kia Magentis. Ładne samochody robić to trzeba "umić" - Audi modelem A4 udowadnia, że da się połączyć klasykę z nowoczesnością. Ford Jaguar moim zdaniem robić tego już nie umie...
O ile sama linia nadwozia jest zwarta i IMO bardzo ładna, o tyle w szczegółach zajeżdża tandetą na maksa.
Niestety IMO jest to wpływ Forda, ktory lubuje sie w "upieprzaniu" całkiem zgrabnych kształtów strasznie gównianymi "bajerami", a do tego naprawdę bardzo nędznej jakości.
Poza tym jest jeszcze jedna wazna sprawa - JAG mial zawsze swoj styl. Jednym sie podobal, innym nie, ale go mial.
A ten model ma styl Lexusa, Infiniti, itp. Z tą różnicą, ze tamte są po prostu ładne w detalach, a ten jest badziewny IMHO.
A co do Korei, to dzis widzialem live nową C-klasse kombi... OMFG co oni zrobili!!!! :shock: :shock: :shock:TDI 205PS
Komentarz
-
-
MiKRuS , Nie chodzi o sterowanie elektryczne położeniem kolumny. Pisałem o przełaczniku kolumnowym czyli: Kierunkowskazy+Wycieraczki+Moduł z taśma do poduszki powietrznej.
Jak zabieralismy się do tego projektu to miałem wiele wątpliwości jak Jaguar chciał dodać chromowane pierścienie na rączkę kierunkowskazów i wycieraczek ale jak zrobiliśmy pierwsze przełaczniki to efekt w samochodzie był niesamowity
Pozdrawiam,Dioralop
Komentarz
-
Komentarz